Specjalista IT / HelpDesk (dodatkowa / B2B lub UZ)
Zakres obowiązków:
- wsparcie użytkowników w ramach używanego sprzętu i oprogramowania (zdalnie oraz w miejscu pracy użytkownika)
- instalacja i konfiguracja systemów Windows oraz oprogramowania
- samodzielna wymiana podzespołów (serwery, komputery PC, laptopy)
- konfiguracja urządzeń sieciowych (routery, AP, switche, drukarki, skanery
- nadzór nad wykonywaniem kopii zapasowych i podejmowanie działań w przypadku problemów
- ewidencjonowanie zgłoszeń i podejmowanych działań w systemie HelpDesk
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- b. dobra znajomość budowy komputera i zasad działania sieci komputerowych
- samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów
- współpraca z użytkownikami/klientami podczas pracy zdalnej oraz wizyt serwisowych
- znajomość systemów operacyjnych Windows oraz oprogramowania MS, Sage Symfonia, Assecco Wapro, Płatnik
- umiejętność konfiguracji podpisów elektronicznych
- znajomość działania i konfiguracji VPN
- bardzo dobra znajomość języka polskiego
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie ze zrozumieniem dokumentacji
- prawo jazdy kat. B
- punktualność i dotrzymywanie ustalonych terminów
- dyspozycyjność (w zakresie ustalonym przy zawiązaniu współpracy)
Dodatkowe informacje:
Praca dodatkowa (z czasem możliwość powierzania większej ilości pracy).
Elastyczny czas pracy.
Preferowani freelancerzy lub osoby prowadzące swoją działalność a poszukujące nowych zleceń.
Rozliczenie na podstawie umowy zlecenie lub FV VAT (B2B).
Początkowo preferowane rozliczenie godzinowe. Po okresie testowym możliwość rozliczenia ryczałtem.
Zapewniamy sprzęt do pracy (laptop, telefon) oraz pełne rozliczenie kosztów dojazdu zrealizowanych wizyt serwisowych lub po okresie testowym możliwe zapewnienie samochodu.
Osoby/firmy zainteresowane współpracą lub mające dodatkowe pytania prosimy o kontakt mailowy: kontakt@elcomsolution.pl
Specjalista ds. sprzedaży (produkty i usługi związane z kopiami zapasowymi)
już niebawem rozpoczniemy rekrutację